14 Mayıs 2012 Pazartesi

Blog ve Yazarı Hakkında...

Merhaba,
Her ne kadar edebi yönü zayıf ve çok iyi yazamayan bir mühendis olsam da ara sıra duygularımı, düşüncelerimi, yorumlarımı ve fikirlerimi paylaşmak ihtiyacı duyuyorum. Bunu yapmak için bir zamanlar Facebook denilen arkadaşı kullanmak gibi bir hata yaptım ne yazık ki... Facebook kişilerin fikirlerini (özellikle siyasi) paylaşabilecekleri en kötü ortam olduğunu paylaşımlarımın altındaki yorumlarla kanıtladı. Gelen yorumlar ve saatler süren içi boş tartışmalar o kadar acı vericiydi ki bir daha Facebook üzerinden siyasete kalkışmayacağıma dair kendime söz verdim. Eline kağıt kalem alıp yazma alışkanlığı da olmayan -Zaten kağıda yazılanlar dışarı vurulmuş sayılmayacaktı benim için.- bir insan olarak, içini nasıl dolduracağımı henüz bilemediğim bu blogu açmaya karar verdim. Ve tabi ki bunu en yoğun sınav döneminde yapmaya başladım ki çalışmaktan kaçmaya bahanem olsun (:

İşte bu sebeplerle açılmış olan blogumda bazen gündem hakkında, daha sıklıkla futbol (Fenerbahçe) hakkında ve yeri geldikçe de mühendislik ve deneyimlerim konusunda paylaşımlarda bulunmayı düşünüyorum; inşallah hem kendim hem de okuyanlar için faydalı bir iş yapmış olurum.

Kendimi de kısaca tanıtmak gerekirse, Kocaeli-Körfez Fen Lisesi mezunu, Boğaziçi Elektrik-Elektronik Mühendisliği 2. sınıf öğrencisiyim. En büyük profesyonelliğim öğrenciliktir ve uzun bir süre de öyle olmaya devam edecek sanırım... Ayrıca apolitik olmasam da siyasetle çok içli dışlı değilimdir. Siyasi fikirlerim genel olarak olaylar üzerine yaptığım yorumlar, ve kısa bir dünya görüşünden ibarettir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder